“Quina casualitat, ens prohibeixen avortar i a les lesbianes ser mamàs”

 La barriada de Gomila, històricament zona de tolerància i de respecte cap als drets LGTBI, durants els darrers mesos a presenciat fins a tres pallisses cap a homosexuals. Aquestes repugnants accions homòfobes tingueren resposta ahir amb una concentració a Cort organitzada per Ben Amics, a la qual assistiren un centenar de persones. A més, a la protesta s’hi sumaren col·lectius feministes comFeministes en Acció, Dret a Decidir i ADIBS que clamaren contra els darrers atacs rebuts per part del Govern cap a les dones, a les quals se les obliga a parir quan no ho desitgen i se’ls hi nega aquest dret quan ho volen ser.

Així, la protesta enfocà les seves demandes cap a la hipòcrita actitud del Partit Popular, el qual no realitza cap tipus d’acció per acabar amb l’homofòbia sinó més ben al contrari: la potència discriminant a la població per la seva orientació sexual. Ahir quedà clar que tots els atacs, tant individuals com institucionals, cap als drets sexuals de les persones rebran una forta resposta de la societat mallorquina, ja que les activistes no romandran de braços creuats mentre van disminuint els seus drets més bàsics.

Durant la concentració es sentiren càntics com “No més homofòbia”, “Aquí està la resistència trans”, “Gays i bolleres també són classe obrera” o “Quina casualitat, ens prohibeixen avortar i a les lesbianes ser mamàs”. Acabada la concentració, foren llegits els manifests de Feministes en Acció i Ben Amics, els quals apuntaren a reforçar l’educació sexuals perquè aquests actes no es tornin a repetir i a incidir a plantar cara al Govern cap als continuats atacs contra les dones i el col·lectiu LGTBI.

Desconvocada la concentració, unes vint persones s’acostaren cap a la plaça d’Espanya on hi havia una concentració de “pro-vides” amb pancartes basades en la demagògia i en el control del cos de les dones. Es dirigiren cap a ells càntics com “On estan, no es veuen les que avorten del PP” o el tradicional “Nosaltres parim, nosaltres decidim”. Cal afegir, que la presència policial fou molt efectiva i tot d’una s’acostaren per reprimir la llibertat d’expressió de les feministes. Com sempre, totes les màfies tenen la seva protecció. Mentre, el moviment feminista i LGTBI es va fent fort per contraatacar davant tanta intolerància.

http://contrainfo.cat/intern/general/cronica-quina-casualitat-ens-prohibeixen-avortar-i-a-les-lesbianes-ser-mamas/